Formy reklamy zewnętrznej

Promocja firmy może odbywać się na pośrednictwem nowoczesnych gadżetów reklamowych. Mogą to być długopisy, czapeczki z nadrukami, notesiki, breloki do kluczy, smycze na komórki, przywieszki do plecaków i toreb czy parasolki z logo firmy. Wspaniałe rezultaty można osiągnąć również dzięki reklamie zewnętrznej w postaci bannerów, szyldów czy dzięki nadrukom na samochodach.

Taka reklama sprawdza się w większych miastach, można również wyłupić kilka billboardów, ale do nich przyda nam się zarówno ładne zdjęcie jak i chwytliwe hasło reklamowe.

Takie zadanie zleca się zarówno fotografowi jak i specjalistom od reklamy, którzy opracują dla nas całą kampanię reklamową firmy lub produktu. Dzięki nim nasza reklama będzie w pełni profesjonalna i na pewno trafi do takiego grona odbiorców, jakie sobie wybraliśmy. Są bowiem reklamy kierowane do szerszej publiczności, ale również takie, które adresujemy do węższej grupy klientów, na przykład uczniów, studentów, kobiet łączyć rolę matki i pracę zawodową, po mężczyzn po 40 roku życia czy seniorów na emeryturze.

Reklama zewnętrzna ma wiele zalet i przekonuje się o tym coraz większa liczba właścicieli firm i różnych przedsiębiorstw. Przede wszystkim taka forma reklamy jest masowa, dociera do wszystkich. Możemy również bardziej wyspecjalizować grupę odbiorców. Poza tym widz nie uniknie kontaktu z reklamą. W telewizji może zmienić kanał, w Internecie kliknąć krzyżyk w prawym górnym rogu i zamknąć okno. W przypadku billboardów czy bannerów musi przynajmniej spojrzeć na reklamę. Ponadto ta częstość kontaktów jest naprawdę bardzo duża, zwłaszcza, jeśli billboard zakisimy w widocznym miejscu.

Kampanie reklamowe są również bardzo elastyczne. Można je przeprowadzić zarówno w całym kraju jak i jednym województwie czy mieście, wszystko jest uzależnione od grona odbiorców, do jakich adresujemy naszą reklamę. Reklama typu outdoor sprawdza się zarówno w przypadku produktów całorocznych jak usługi fryzjerskie, gabinety medyczne jak i w przypadku produktów sezonowych, jak lody, kawa mrożona, ciepłe wino grzane, okulary przeciwsłoneczne czy stroje kąpielowe.